1/24/13

Mengantuk! nak tidur!

Salam Maulidur Rasul untuk semua :)

hari ini satu malaysia cuti! jalan lengang je tadi, jem pun tak..
kalau drive terasa smooth jelah hari ini..seronok! huhu

some people macam biasa pergi perarakan maulidur rasul, kalau time sekolah aku dulu aku agak aktif jugak lah pergi perarakan, nasyid bagai..seronok!
sekarang memang tak pergi,sebab komitmen kerja.
Insha Allah, tahun-tahun berikut nya aku mahu pergi jika diizikan-Nya.

haaa, ni nak cerita ni,sebenar nye nak bagitahu yang aku pergi office harini sebab kena buat kerja..huhu
ngantuk bukan main lagi lah ni sebenar nye,semalam tidur lambat,bangun pagi tadi kalau boleh macam tak nak lepas je dari selimut tuh..huhuu..
aku datang tadi kul8.50,so aku kena lengkapkan 8jam baru aku boleh apply one replacement leave!

lagi satu jam je..cepat lah masa berlalu..huuuuuu~ *tengok jam* *hentak kepala ke dinding*



keadaan atas meja,saja buat semak,konon-konon banyak sikit kerja..hihihi~

nampak tak muka penat lagi ngantuk aku ni! haha!




5 comments:

Ijann Hj Marzuki said...

Kerja dihari cuti tu perkara biasa. Walaupun Maulidur Rasul hari tu cuti, tapi saya Thaipusam nanti tak cuti... Dan saya okay. Hahahaha...

Salam... Nice blog... (^__^)/

Joe_Hans said...

muka aje konon jer tu...hahaha

! Arjunakirana ! said...

gagagaga setenang2 muke, tenang lg ko gagagaga

tengku ismail said...

HEHEHEHEH! ;p

Cikgu Fikri said...

pergh.. sama ar.. aq klu tdor lmbt..mmg sah2 pagi tu, lepas subuh rasa nak tidur balik jerk.......