1/22/13

Annual Dinner - kpop style!

Assalamuaikum

rasa-rasa kalau gi dinner dengan gaya macam ni,nampak kpop ke tak?
ke rasa cam nak cakap " poyo nye la mamat ni, dengan spek beso nye,seluar merah nye".
after the dinner, few people asked me, why i tak pakai gi office, kau giler gi office dress up camni!
i just saying, semalam tuh, saya jadi orang lain, hari ini saya jadi diri sendiri,
seriously, aku malu dress up cam tuh! ntah rasa cam ape je..
by the way, dah lepas pun, even malu-malu pun, terasa gak, biler aku nak pakai seluar merah ni lagi buat pakai harian.
kpop tak?kpop tak?
actually, seluar & spek je aku beli..yang lain..PINJAM! heheh!

gangnam jom! gangnam jom! haha

jam pun nak merah jugak! hoho





kerepot tak kan? haha



heheh!actually! red is one of my favorite colour! aku suke merah dah sekarang! hhuhu

3 comments:

Izz Latif said...

Kpop habis!
huhu

tengku ismail said...

izz : hahaha! itu ah sal!

Cikgu Fikri said...

terbaek ar tema k-pop style.. slalu dgr tema cm tradisional kontemporari lah, hitam-merah lah.. yg tema ni nmpk mnarik.. :)