8/27/12

Tepat Sekali!

hahahaha..nak tergelak biler aku main application kat facebook ni.
memang tepat kena atas dahi sebijik..
application 'TOP SECRET' memang pandai teka perangai aku.
bila aku baca, tetap aku rasa nak tergelak.
actually yang sikap,perangai,kelemahan & kekuatan tuh,aku rasakan memang 100% tepat! haha..

aku memang garang skit ( skit jelah ).tapi baik hati tuh banyakkkkk sangat! hahaha!
malas nak bergaduh tuh memang betul, sebab aku sentiasa amalkan 'redha' je apa orang nak buat, kalau betul-betul bergaduh tuh, memang lama gila la nak baik semula! hikhik~
kekuatan dalaman tuh memang betul, sebab hati aku memang keras skit, haha..hati kering.hikhik~
kelemahan tuh pun betul, aku memang suka ikut kata hati biler buat apa jenis bendaaa..ahhh maluuuu~ semua dah tahu my 'TOP SECRET' LOL.

p/s : ala,ni semua kebetulan je kan..biasa main2 mende2 ni kat facebook..suka suka jek! lalala~

2 comments:

duniafana said...

jgn percaya sekadar suka2 ja

mr.syazwan said...

300% iye ke???

garang iye ke??

weeeeeeeeeee~