6/12/12

yeay! dapat nombor 9! haha

hi morning guys! lama tak update,
last update pun entry yg aku masuk contest teka duit dari MK syahir blog

yang paling tak sangka, aku dapat top10, haha..
aku orang yang kesembilan teka paling tepat! haha.

sje nak eksyen skit, kalau bab teka-teka ni, aku memang hebat ok!
dulu pernah menang hamper, sebab teka kacang taw! haha ( tetibe pulak nak berlagak,mentang-mentang dapat teka hampir betul )..huhu

 mesti tak caya aku top10,tak pe-takpe,aku tunjuk bukti nya..LOL
tengok link ni! hohoh~

klik sini! klik sini! klik sini lah!!





p/s : saje nk kecoh.ada?ada? tak de kan? wakakaka! Bye!

10 comments:

nuha ahmad said...

wah.. congratz ! :)

NAL said...

Tahniah. memang dahsyat la bro.


NAL singgah dari blog MK. Follow sini (220)

mr.syazwan said...

wawawawa

untunglahhh

DanieL AdiE said...

Waaa...TAHNIAH!

ikaa sharin said...

ohohooo , congrats congrats :)

#err , maap . gua terfollow blog ohsem lu .

putryteya said...

tahniaaahh .. teya datang dari MK Syahir :)

nurshamila said...

bgus la direview oleh retiss kn? haha teka kacang? sama kes ja kita. kah3

iKhRam said...

hebat ni
leh jadi akauntan.. hahaha

Edy Fee said...

wah pandai meneka..bgusnya

zaxx said...

tahniah2!!..kalo ada contest kira bulu kambing nnti,leh la join lak,heheh :) gurau2...