5/29/12

Hati rasa kosong dan kosong..

aku tak suka dengan sikap sesetengah orang yang suka maki hamun orang tak tentu pasal,
habis kau ingat aku ni takde perasaan kau nak maki ikut sedap mulut je.

kalau nak minta tolong, tapi dengan mulut nye asyik nak melahar je, sape je tak bengang.
satu lagi, bila ada yang nak membahan orang je kerja nye, even kau nak gurau pun, beragaklah sikit..setiap masa kot.
abis kau ingat aku anak patung yang ikut sedap mulut je nak membahan.
tapi bila time susah,pandai pulak muka tuh terkumat-kamit nak minta tolong.

setiap manusia kat dunia ni, semua ada hati dan perasaan, tak kisah lah, lelaki ke perempuan ke,semua ada perasaan sendiri.
tapi kalau asyik nak buat orang kecil hati berbekal mulut yang takde insurans tu,asyik nak melahar orang je orang yang baik dan penyabar sekali pun lama-lama akan naik angin.

aku memang seorang yang penyabar, tapi sabar aku ada batas jugak, kadang-kadang aku rasa nak lepas jugak, kalau asyik kena je.aku akui,aku tak sempurna,aku memang bukan manusia yang baik,perangai aku bukan nya baik sangat,teruk jugak, so, apa aku tulis ni, untuk renungan aku juga.

kalau cakap aku ni tak sporting ke apa, lantak lah, kau takde kat tempat aku, apa kau rasa bila kau kena bahan?
bila kena batang hidung sendiri,rasa lah apa yang orang lain rasa.FULLSTOP!!


 

4 comments:

yusrianna said...

sabar mail.sabar~

is_isaac said...

tgh sabar lah ni! tq yus :)

mr.syazwan said...

mail mmg x sporting pun

sombong...


penting diri sendiri


lalalala

hahahaha

;p


ps:// ingat kata2 yg diberi dulu tu k tuk berjaya.. :)

is_isaac said...

syazwan : hehehe! thanks dude!