4/19/12

Teambuilding – lost world of tambun – 15/4/2012

Third day!

Pagi-pagi bangun pergi breaksfast sambil kaki terhencut-hencut, Orang lain semua dok enjoy main waterpark! Aku?? yeay!!! Melawat zoo!  Plus main kerusi terbang ape ntah yg boleh pening2 tuh & kapal terhayun sana terhayun sini tuh,Yay! Pura2 hepyyy! Hakikat nye,kalau tak sakit,sah2 aku lah hantu air yg paling berhantu time tuh! Nak main air!! Nak main! Nak main!!!! ok enough! past is past! huwhuw!

yeay! hot spring lagik!!! haha

cantik! kalau malam,lagi cantik! tapi kalau malam,muka aku pula tak nampak

main ni pun best! haha! tapi cam kanak-kanak ribena sikit ah!

muka sebelum pening,lepas terpusing-pusing atas ni,heh!

maasuk zoo melihat flora dan fauna!jom!*muka tension xdpt main waterpark*

hi cik parrot! tolong jangan dekat dengan aku! takut tengok paruh kau! kbai!

ahhh,dilemma ,nak balik hotel ke,nak sambung tengok haiwan!! booooo

jom tengok kambingg!! tetibe! kbai lagik!

air terjun betul, belakang aku ni, ada sorang makcik ni, fefeeling paris hilton lak pose kat tepi air terjun*muntah*

wuhuuu! muka frust tak dapat mandi! yeay!

tengah tunggu train! ok sebenar nye tipu! kbai!

simbol toilet,cantik! musang jantan siap bermisai lagi!musang betina i taktahu! hati2 toilet nye open air! atas kasi nampak woooo! 

tak dpaat mandi hot spring,celup satu kaki pun BOLEHHHHH!!! ( heh! tercapslock) kbai!

lagi sekali! lepas geram!

cover majalah mangga bulan ni! kbai!

sourvniers! untuk family je! hewhew! mahal lah! nak bawk balik borong,memang kayap lah eden!

ok ini singa lapar! kbai!




After lunch, balik bilik siap2 nak balik! Dalam hati,memang aku sangat tak puas hati sebab tak dapat main air,nasib baik lah, time second day tuh,aku sempat main air kat waterpark tuh! Mcam tahu2 nak kena je kan?
Ermm, takpelah, ada hikmah disebalik kejadian ni!
Btw,i got MC for two days! Hihihi~ korang ada? Haha!

thats all kat tambun! okbai!

p/s : nampak sangat malas nak taip! heheh



6 comments:

Reena said...

da baca..kbai!!

Zac Rega said...

Ta ajak punnnnn. Sampaii hati :P

mr.syazwan said...

perhhh g tambun x ajak erk..

kalau x leh jumpa cos time tu kat taiping kot

is_isaac said...

reena : haha, thanks! kbai! haha

is_isaac said...

zac - jom2!! hehe

is_isaac said...

wan - ye ker? eleh, gi taiping tak ajar pun! hahaha