9/9/11

bodohkah aku?

bodoh ke aku?
kalau orang marah-marah aku,aku tetap sabar dan ikut je orang itu..

bodoh ke aku?
kalau kena maki-hamun,aku tetap ikut je orang itu.

bodoh ke aku?
kalau di suruh macam-macam,aku still ikut dan terima je.

bodoh ke aku?
kalau aku bengang dan terasa,aku diam je.

bodoh ke aku?
kalau kena marah or dimalukan depan orang,aku hanya diam termalu

bodoh ke aku?
kalau terpaksa ikut ke mana saja,tanpa membantah sikit pun

bodoh ke aku?
kalau, orang berpelajaran diperbodohkan senang-senang.

bodoh ke aku?
kalau kena buat macam-macam, aku sabar dan marah soarng-sorang.

bodoh ke aku?
kalau aku terus hidup macam ni, dah takde usaha nak cari yang lebih sesuai.


p/s : aku betul2 rasa macam orang bodoh..sekian!