8/2/11

Meleleh #2

Hahaha..tadaa~ seperti yang dijanjikan,di bulan ramadhan yang mulia ini..masa untuk tonjol’n beberapa makanan-makanan yang aku teringin sangat nak makan,haha..kali ni,aku teringin nak makan
satay ayam..aduyai` baru tengah hari ini,nafsu bergelora bagai,hahhaha..mana boleh kena tahan godaan nie
(tengok pic2 kat google pasal makanan pun boleh leleh der.haha )..ish,aku kena kuat dan tabah..boleh tahan ni sampai berbuka,hahaha~
sila layan gambar-gambar satay ayam yang sedap in,sila jangan marah saya kerana upload pics ini yek.hoho.tak baik ye marah-marah bulan puasa ni..hihihii..ingat jangan berbuka lagi.lambat lagi.haha..
credit to pak cik google ! layan!



tu dia..meleleh haaa~hikhik..

bakar panas-panas tuh..ayoyoi~


pergh..kuah kacang sedap tak ingat..cam nak 'kekoh' sekarang je,hihihi



p/s : Kepada semua,selamat berpuasa pada harini..yeay! dah 2nd day puasa,sekejap je kan..tak lama lagik dah nak raya..huhu ( tak boleh blah tuh, semalam dah layan lagu raya dah,hihihi).