12/8/11

Ombak rinduuu~

Morning Thursday peeps! Dah lame tak update blog, oklah kali ini aku nak cerita sikit pasal aktiviti aku semalam,haha..semalam aku pergi AEON bukit tinggi semata-mata nak pergi tengok cerita OMBAK RINDU yang ramai sesangat kata citer tuh best kan, yelah kalau ramai sangat duk meroyan cakap cerita tu best & kutipan berjuta-juta bagai,confirm lah rasa curious ak nak tengok cerita tuh.


Duration cerita tuh 2jam 5 minit,dan yang tak boleh blah,sepanjang aku pergi tengok wayang ni ah first time ada delay bagai,so, nak tengok cerita tuh jadi lewat sikit.ayayai..

Aku menghayati cerita tuh dengan perasaan ‘ dalam hati ada taman der’ , serius cakap bila aku tengok cerita melayu mesti aku menguap coz boring*jin notti,mengantuk ya amat* haha..cerita OMBAK RINDU ni even cerita cam slow-slow jiwang-jiwang bagai nie, aku tak mengantuk pulak, punya lah feeling..haha

Btw, cerita neh memang best,aku bagi 5 bintang lah.hahah..nak tengok lagi rasa nya*tunggu version download jelah* hukhuk

Sesape yang belum nengok lagik tuh, sila tengok cepat, aku tengok semalam pun, panggung penuh,nasib baik tak duk depan sekali,alamatnya mendongak lah aku tengok cerita tuh,feeling ombak-ombak nie,confirm takdelah kan..hahhaa..suke suke. Tetibe jadi suka lak kat maya Karin,huhu..but say no to lisa surihani,ntah kenapa aku tak suke lisa surihani,hahah.




p/s : nasib baik blog name aku OMBAK ILHAM,Kalau OMBAK RINDU mesti ada orang cakap aku tiru nama novel tuh,say not to plagiat! haha

6 comments:

mr.syazwan said...

leh dapat royalti gak ni sebab ada Ombak gak tu.. hahaha

tak lama lagi Ombak Ilham la di filemkan pulak mana tahu kan

=_=

Joe_Hans said...

hahaha..ombak ilham bercerita pasal ombak rindu... nice!!!

Tapi, hencik johan still masih belum berksmpatan nak menonton cerita nie.. adeshhh

is_isaac said...

ombak ilham difilem kan? hahaha..
ader ke org nk buat novel tajuk ombak ilham pulak ye, haha

is_isaac said...

encik johan sila tengok ASAP ok, cerita nie tak rugi tengok! bestttt!
ombakkkk~ haha

::FAIZ FARISH:: said...

ombak ilham... amek saya jd plakon utama k. heheheehehehehehehehehe

hawa said...

thumbs up!
ade gak laki cmni ek?unbelievable :)