11/25/11

Anda teruja dengan artis?

Semalam aku pergi IKEA,tengah jalan-jalan kat situ,tetibe aku ternampak pasangan artis yang baru kahwin tuh,apa nama nya,  haa zahiril adzim & shera ayob.
Aku just ternampak dorang betul-betul depan mata,aku tak teruja pun nak bergambar dengan dorang,kalau neelofa mungkin aku akan cepat-cepat tangkap gambar, huhu..

Dua-dua nye kecil-kecil jek,lebih kurang sama tinggi dengan aku. Shera tuh nampak cantik lah juga,tapi mekap tebal sikit,huhu,,dress up cantik lah, zahiril adzim tuh lak nampak sempoi jek.

Tu je nak cerita,kesimpulannya,kalau nampak artist tu rasa biasa je,langsung tak rasa teruja.mereka pun orang biasa je,popular sebab selalu masuk tv. Aku tak ada,tapi aku tak kesah, haha~



sweet couple je tengok dorang



p/s : pernah makan satu meja dengan nurul shuhada nurul ain time bertugas kat jom heboh dulu, but she’s so hmm,no komen, yelah, kite orang tak famous cam dia, tak kan nak ditegur,lalala~

4 comments:

Sarah Zin said...

nt kamu dh glemer..jangan dilupa kawan2 masa study sini ehh..lalala

Addam Juhari said...

ye lah, sini Malaysia,.. orang x fanatik cam indun.. jakun

mr.syazwan said...

eh??? kamu KECIK2 ke???

hahaha

>.<

~SaL IjOu~ said...

teruja sket2 tp xbuat ape pun, tgk sekilas je~ ^^