10/13/11

MC punya cerita

hai hai hai..today is thursday, bukan wednesday,semalam tak update blog sebab aku MC,
huhu..aku rasa tak berape nak sihat,kepala macam pening-pening sikit lah.
terus pi klinik ,jumpa doctor.
yang tak boleh blah doktor tuh cakap kat aku macam ni

doctor : dah berapa lama kerja?

aku : baru empat bulan doc.( sambil buat muka tak sihat )

doctotr : awk ni baru kerja,jangan asyik MC jek.jaga kesihatan baik-baik
 tetibe padahal aku belum nak minta MC lagi,macam tahu je niat sebenar,hihi)

 aku : errrr doctor, ni first time saya minta MC,selama kerja tak pernah pun MC
 ( mmg la,aku asyik unpaid leave jek! )...errr..doctor mintak MC untuk harini boleh
 ( lalala~  selambe je  aku mintak MC,huhu )
hukhukhuk...


p/s : parents aku kat kuantan tak tahu aku MC smlm, hehe..saje tak nak bagitahu, lalalla~

10 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

aku kalau saketpun dtg keje. ko mampu? hahaha

is_isaac said...

mampu gak! lalala~ haha

mr.syazwan said...

kata sakit perut

ni kata pening2 lak

aishhh..

haha

ni da hampir 6 bulan keje

x nah ambik MC lagi kot

hebat kan!

haha

da baik kan? kan? kan?

=_=

is_isaac said...

pening2 ,sakit2 perut skali lah, lengkap satu package lah, hehhe..


yup, da baik da, hahaha :P

mr.syazwan said...

owhh... hehe

alhamdulilah...da baik

jaga kesihatan tu

hari yg di nanti2 bakal menjelma 24 oct ni

hehe

=_=

rozeeta rashid said...

bosan jugak kalau kerja je. hehe.

F U N F A B U L O S I T Y said...

tahniah..hehe

is_isaac said...

syazwan : hhuhu.thanks buddy :)

rozeeta : taw xpe, sgt2 bosan, ahhaa

fun : haha,tq,hebat kan?hahaha..

is_isaac said...
This comment has been removed by the author.
F U N F A B U L O S I T Y said...

hebat2...huhu