10/6/11

Anda percaya hantu tak?

Jeng,jeng,jeng, ni nak cerita ni, last 2 weeks,
bapak aku tak pasal-pasal hantar MMS kat aku show pic dia  camwhore (dalam hati, motif tetibe hantar MMS kan?haha )

rupa-rupa nya,dalam pic bapak aku tuh, ada makhluk kat belakang bapak aku tuh,
giler suspen weyh, aku time tuh kat office even siang hari,
terus bulu roma aku mencanak naik, sumpah seram!!
aku zoom pic tuh, memang betul nampak makhluk tuh,dengan taring-taring nya sekali ok.


bapak aku suruh rahsiakan tempat nie, ok aku rahsia kan, secret bebeh!
Jangan Tanya di mana,tapi sumpah pic ni betul dan
bapak aku snap pic ni dalam pukul 3 pagi
( adui, time taip entry ni, tetibe naik bulu roma lagi, huuuuu )


Bila tengok betul-betul, kita tahu, makhluk macam ni betul-betul ada,
Yelah,syaitan dan jin kan makhluk Allah juga.minta simpang,
aku tak nak lah jumpa-jumpa mende-mende cam ni depan mata aku lagi,
cukup lah.huuuu~serammmm~
bapak aku yang suruh upload pic ni, huhu.yang tak boleh blah,
baapk aku cakap,dia nampak handsome, hahaha!
yelah, ke mana tumpah nya kuah kari,kalau tak ke mi kuning kan?lalala~

Korang tak caya, jom tengok pic nie, seram giler..


nampak tak hantu kat belakang tuh, SERIOUS TAK TIPU!!



p/s : tak berani nak view blog malam ni, huuuuuu~

PEACE!!!


8 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

tu mcm pmpn bertudung je

is_isaac said...

aah memang nampak cam perempuan bertudung,tapi,kalu zoom betul2, nampak taring taw! serious!

mykhalis said...

ini biar betol?? wahaha.. mujur baca siang hari.. kalau malam tadi memang kena banned blog ni..wahahha

Anonymous said...

Awak ni hensem la. Umur berapa? Asal mana? heheheheheeee...

is_isaac said...

khalis : hahaha, thats why suh khalis tgk siang2 nie, ahha..siyes, nampak seram kan?

anonymous : nak kenal dengan bapak gue or hantu tuh?hahahah

IMANSHAH said...

tak clear sangat

DanieL AdiE said...

Ur mom kot lalu belakang lepas solat..

mcm perempuan bertelekung je..

is_isaac said...

iman : mmg la, guna kamera handphone, so, tak clear sgt..huhu


my mom : ni bukan kat rumah la,my mom time ni dah tidur, huhuhu