8/1/11

meleleh #1

Hahaha..kenapa aku buat tajuk entry “meleleh #1” ? ce teka,ce teka? Ok tak payah teka..sebab lepas nie aku akan post tajuk entry yg sama tapi #2,#3 & seterusnye pulak la kan..haha.. Aduyai, di bulan ramadhan nie, sape tak leleh tengok makanan-makanan kan?haha..kurus pahala puasa aku kalau camni,aduyai~ first day puasa nie, aku teringin nak makan “subway” aduyai subway..datang lah dikau kepada ku..Meleleh nie~ hihihi~ Tu jek nak bagitahu yang aku mengidam nak makan subway nie..sedap nyee~ salad tuh yang buat meleleh ayak liuq nie der..kihkih~


segar nye sayur-sayur itu

perghh..dah dapat konfem taknak kongsi nie,huhu

yeay! i create,i enjoy!


p/s : selamat berbuka untuk semua nanti..tinggal 1 jam ½ nak balik..yeay! hihihi~ samat bekerja semua :)
sila jangan marah saya upload pics subway yang sedap nie..sabar ye semua.hehe

6 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

ahahahaha

is_isaac said...

ko gelak ye?haha

Pencacai Alim said...

geleng pala tgk ini..

slmat berpuasa..mkn skit2..takut nnti kna kata mcm nk balas dendam dgn bulan pose... :)

is_isaac said...

PENCACAI : selamat berpuasa juga..hahha..lek la..makn sikit2 jek..jimat2, ahhaha

ザイダツアズニ said...

selamat berpuasa..
ermmm menyelerakan jela..

is_isaac said...

SELAMT BERPUASA JUGE..TAW XPE.cam sedap je kan?cobaan..haha