8/17/11

kenapa cam nie..??aku sedihhhh..

Aduyai..apa kena dengan aku??aku ini sentiasa dapat masalah..aku selalu buat masalah..dari dulu lagi,macam-macam hal aku buat.kena tipu dengan orang ni,kene perbodohkan dengan orang ni,macam macam lah..pening la..aku nak hidup aman damai.aku tak nak masalah banyak kat aku.start dari uitm lagi,banyak he masalah aku.macam macam hal aku buat..ya Allah,bagilah aku ketenagan dalam hidup..memang aku tabah hadapi semua masalah ni,ada hikmah disebaliknya..tapi kenapa aku je,orang lain aku lihat tak punyai masalah macam aku..ahhhh sedih nya macam ni.aku tak suka keadaan aku..ya,aku memang sengal,macam macam gelaran aku dapat yabg tonjolkan kebodohan dan kelemahan aku..sampai bila nak macam ni..ya Allah ya Tuhanku,kau berikan lah aku pentunjuk padaku untuk teruskan hidup dan tabah menghadapi dugaan hidup ini ya Allah...
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 comments:

mykhalis said...

kuatkan semangat k?

is_isaac said...

ok, tq khalis..huhu