8/10/11

bebelan di hari rabu.hakhak~

ARGHH..! lama gila tak update blog dah bersarang bagai dah blog aku ni ( buang sikit sawang-sawang kat dalam blog ni,huhu )..aduyai,kerja semakin berlambak kat office ni,tak ada masa nak update blog,pastu nak melayan 'somebody' yang memang menguji tahap kesabaran di bulan puasa ni lagi..aduyai~
hohoho~ tapi dont worry, aku still leh jadi "lelaki kacak yang tabah' lagi ok ( sila jangan gelak)

even aku ni selalu diuji dengan cabaran-cabarn dan dugaan,aku still boleh happy.dalam hati ini perit je tahan sabar,tapi kat luar ni, masih mampu ketawa berdekah-dekah..hohoho ( ketawa ala-ala pakcik krismas sikit).
baru ingat nak update entry memeleh #5 sekejap lagi,even aku rasa tak ada selera langsung nak makan,berbuka pun rasa biasa-biasa saja,hehe..entry meleleh #4 tu aku dah berjaya laksankan, aku balik rumah hari itu,aku suruh mak aku masak mee kari untuk berbuka,tercapai hasrat nak makan mee kari, memang meleleh la..huhu.

today hari ke10 puasa, sekejap je kan, tinggal lagi 20 hari lagi nak sambut lebaran ( skema lak pulak ayat lebaran ni,haha )..pada masa yang sama,kita nak sambut hari merdeka.yeay! merdeka! merdeka!.
bulan ramadhan ini marilah bersama-sama mengerjakan amal ibadat, pada yang sudah kerja tu,zakat dah bayar ke belum.?kalau belum cepat-cepat bayar zakat ye? ( poyo, sebab  first time bayar zakat ).

wahhh..mentang-mentang lama tak update, panjang gila aku tulis harini..bosan gila nak baca kan..korang bosan?ada aku kesah/aku tak bosan pun, hihi..

3 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

slamat update kembali

mykhalis said...

bila sebut dah 10 hari rasa sekejap sangat masa berlalu kan?

is_isaac said...

faiz : ahhaha.tq :)


khalis : taw xpe..sekejap giler..