7/7/11

yeahhh! kau ada.?

huhuhu..disebabkan aku berada di dalam office sepanang hari,pinggang & belakang aku mula terasa kesengalan,oh gosh! sakit weyh..kadang-kadang tuh kan, biler dah lame-lame menghadap komputer yg skrin bapak besar nie,bahu aku,serta pinggang aku terasa sakit ya amat.
aku betul-betul tak tahan dengan tuh, so,semalam, aku pergi mydin kat USJ, aku ternampak  la harga nya rm9.90,murah kot ( murah la rasa nya,hakhak )..
so, the solution untuk menangani masalah ini,adalah..
tadaaaaaa....
bantal busuk baru..!!!


hoho, bantal nie bru beberapa jam aku guna, selesa ya amat, tiada lagi masalah sengal-sengal di belakang.
murah pon murah.sila dapatkan di mydin skrg dengan harga RM9.90.hoho
( muke bangga beli bantal, kau ader.?




p/s : maafkan aku,dengan entry yg sedikit riak nie, maklum la, gembira dah dapat bantal baru..hehe

3 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

bantal je kot...

DanieL AdiE said...

Adie ade byk tau..

is_isaac said...

faiz : bantal special nie weyh! haha


daniel adie : hahha..baynyak sgt ker?haha