7/26/11

transformers 3.yeay!

best gila tahu citer TRANSFORMER 3..aku tengok sampai 2 kali kat panggung ( two version, 3D & 2D )
memang best lah movie transformer kali ni..
serius awal-awal tengok tak faham ( sebab sekuel 1 & 2 aku tak ingat jalan cite dah )
addicted lah kunun-kunun kan..
so, disebabkan perubahan tempat aku ( yeay! aku dah beralih tempat kat lain pulak, tak payah duduk dekat tengah-tengah lagi )
aku pun ubah wallpaper desktop,before this guna wallpaper android ( android~ kau ader?hikhik ).
so aku ubah wallpaper baru..
yeay! OPTIMUS PRIME!! go go!
smart tak?heheh



p/s : lappy kat rumah guna windows 7..kat office nie guna XP jek..aku rasa W7 lagik best la kan.?hehe..

2 comments:

mykhalis said...

tak tengok lagik transformers dan tak pakai win 7 sbb tak reti..wahaha

is_isaac said...

huhuhu..rugi tak tengok lagi..
best brooo! huhu..
3D ah lagik best..hehe.
win7 ok what..alah,awal2 je xtreti,lama2 ok ler..huu~