7/29/11

my first time.! hakhak

oh noo.!petang td i got letter from HR dept.
'good' news ok!
next week da start puasa..first time puasa sebagai pekerja ok..
aku telah dipilih secara random ok..
and nama aku yang terpilih untuk baca doa..!
aduyai,aku dah la pemalu nak baca doa guna mic nie..
tidak..!!!
ustaz..kenapa dalam ramai2 dak laki dlm department saya..
saya juga lah yang ustaz pilih..
huhuhu..segan laa...~
ayoyoyo~
surat bukti nie..waaaaaa~


p/s : bukan taknak baca, tapi segan je..jgn salah faham..duh!

5 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

aku pernah skali di suruh tanpa rela baca doa... bergegar lutut aku... nasib ada teks

alif ismail said...

bagus lah dapat peluang untuk bacakan doa...

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip rendahkan lowered kereta

nak tanak walau camner pun ko kena pergi gak lah kan...

Mohd Khairi Khadzir said...

wahh dh jadi org pnting department nih! hehe

is_isaac said...

faiz : aku ada teks jugak..tapi maluuu nyeee..haha


alif : huhu...bertuah sugguh kan?

khairi : hahaha, takde mkne nye..hihihi~