7/22/11

Like like like..!!

aku sekarang kat facebook, jarang sangat la nak post-post status nie, dulu aku rajin giler, huhuhu..
actually, tak tahu nak tulis apa, so, aku pergi setiap post orang, & aku like,
sampai dorang gelar aku "kaki like",'liker", "pengelike tegar" & macam-macam lagi la..huhu,,
tapi, yang best biler aku like, dorang pasti like post aku gak.
kira macam, "what u gives, u get back" la kan haha..
biasa standard orang like,dalam 15-20 cam tuh lah kan sekarang, dulu-dulu ada la 2 3 orang.
and ni record paling tinggi post aku di"LIKE"..
tadaaaa~

38 peoples! yeay! ramai nyeeee :)


p/s : ala, aku bukan artis orang nak like sampai beratus-ratus, aku insan biasa je, tapi ramai like, dah buat aku terharu ni, hakhak :P
thanks frens :)

4 comments:

DanieL AdiE said...

Sronoknye..cemburu adie..

My turn lame lg..bulan 11..

is_isaac said...

eh same la kite, nk konvo tahun ni gak, bulan 11 gak la..kite same batch la..haha

::FAIZ FARISH:: said...

tahniah

is_isaac said...

faiz : huu~ tq :)