7/15/11

Hotel Murah di Kota Bharu

2 months ago,after I’ve started to work,aku kena pergi KB again untuk program “ finishing school”,aku terpaksa ambil cuti selama 4 hari untk pergi KB semula ok ( dah la unpaid leave ,sabor jelahhh ).so, aku tak tahu nak lepak kat mana kan, biasa aku tumpang rumah sewa member-member aku, tapi faham-faham jelah, time nie, dorang dah tak duduk rumah sewa, , so,aku nak tidur macam mana kan.


selesa kan?tido sorang-sorang je,huu~
So, dengan keadaan duit yang tinggal sekangkang kera nie, after negotiate dengan my parents, they told me to cari hotel murah area Kota bharu ni,stay for 3 days 2 nights.yeah2, duit takde, ade hati nk stay kat hotel bagai ye.haha, nak buat macam mana, terpaksa nie ( dalam hati, yes2, tido dlm aircond aku malam nie, ahha )


first nite,dah bersepah-sepah bagai

camwhoring tak tinggal

resit bukti chech-in,even hotel budget,kau ada?haha

fuh~selesa nyee.rinduu nak pi KB,hakhak :P
Apa lagikk, tdo sorang –sorang dlm hotel budget yg sejuk tuh.malam-malam tido pon syiok giler, yang besh bebas giler, macam-macam aksi tido aku buat, haha, hopefully tak de hidden camera ( kalau ada,maluu siot aku nanti,haha )..layan!!!

6 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

ko tau tak yg kekadang Hotel murah tak basuh Cadar ngan Pillow Case diorang... sbb nak save bajet.. aku penah keje partime hotel bajet... huhu

cik sakdi said...

hotel budget? nak merasa gak, tp bahaya la pompuan kalau tdo sane, mcm xsecure je. haha

is_isaac said...

faiz : ye ker?haha, xpelah..nasib baik pastuh aku takde gatal-gatal badan, ahha..tapi tengok cam ok jek, coz bilik tak banyak pon..huhu..

cik sakdi : kalu pompuan, mmg xbpe nk secure la, tp owner nye baik lah, sbb bilik ni sebelah dgn bilik owner hotel, ahha

Aman Ibrahim said...

nice choice la even budget, save duit dr membazir kan hehehe..

is_isaac said...

AMAN : yups, u correct man! hoho

mykhalis said...

50 ringgit aircond dan queen siza..ok sangat dah tu..