6/30/11

office dah block blogspot!!! sakit nya hatii aku!!

harini aku baru nak update blog aku, dah la tak boleh blah tuh, aku dah siap karang baik punya dalam word & paste je kat new post..
alih-alih time aku nak upload pics keluar mende nie " bad request"
WHAT THE FISH!!!!
bengang nya...baru nak start update & active bloG terus kena "block" dah..
sakit nya hatiii..sekarang terpaksa la jarang-jarang update + denagn internet kat rumah yang slow tahap siput "pig" nie..aduyaii~~ tension nya....!!!


lepas nie jarang lah nak update, tak pon lepas nie depends on my mood jelah if nak update!!! grrr..!
tak puas hati tol lah! sekat aku nak berkarya nie! huh!



p/s : mood nak marah! grrr~ bye! :(

2 comments:

Aman Ibrahim said...

the same thing happen here

is_isaac said...

sengal kan? tuh pon nak block! pe ah!!