5/26/11

ubat tension+tekanan jiwa

haaa..ni lak nk gi tahu smthg nie..pssstt..!
org ckp ubt nk bg tenang jiwa  or tension nie for example cm mengaji ker?amik wuduk ker?or solat..ya mmg betul..sometime if aku betul2 cm tekanan jiwa sgt2 aku akan buat2 perkara2 di atas ye..huhu.

tp ni yg kawe nk royak ni ( tetibe2 kecek klate bagai.hehe)..kalau aku tension kn.
aku suke tengok video sin chan,baca komik sin chan.hehe..kat umah mmg byk komik sin chan aku simpan..
video sin chan pon sama..knp ye?
 sbb biler tgk muvi sin chan tuh.aku dapat rasa happy bcoz the jokes from sin chan sgt2 sengal..lawak giler..aku xthn betul lawak2 nye..bile dah enjoy dgn lawak2 sin chan yg sengal2 tuh, automatik tension pasti hilang la..hehe..best ever cartoon crayon sin chan yg sengal..hahaha..lagi satu si misae aka mama sin chan nie pon klkr juga..ader ke patut mak macam nie..hahahah..sin chan2.thanks! hihii~


No comments: