5/31/11

jangan kutuk orang, nanti berbalik pada diri sendiri..

haaa.ambik kau!
kadang2 aku geram jugak kalu berkawan or bergaul dengan org yg suke kutuk2 org nie..
eh eh, cam kau bagus sangat kan.?pe motif kau nk kutuk orang tuh, nk gelak2 kn org.
kau sempurna sangat kah??

nak pulak kalu ader setengah tuh yang mulut puaka sikit,
depan baik segala..belakang kau tikam orang tuh dalam2..
teruk orang cam nie..

kalu aku senang jek..
kalu ada yang cam mulut2 puaka nie..aku mmg elak dr bergaul la dengan dorg..
kalu terpaksa, aku akan diam je, and x bercakap langsung dengan orang cmni..
kalu terpksa ,just cakap mende2 yang penting je..

bukan nak cakap aku bagus ke apa..
just xsuke dengan orang yg perasan bagus..
macam KAU!..ish sakit nye ati akuuuu..



p/s : huhuhu..lepas geram..lalalaa~`

No comments: