3/12/10

tekanan hasil dari diri sendiri.. ( sorry to all ) adoii~~~~


waa..2 mggu yg sgt teruk..aku sgt2 stress..macam2 hal aku kene wat..sgt sibuk..smpi kdg2 aku mkn nasik 1 kali sehari
( mkn mende2 yg merepek tu byk la, haha )...

Bulan march ni, aku raser bulan yg sgt2 sebok tuk aku.yelah xde maser nk stdy, tu pon kdg2 jek...ader test n asgmnt yg blambak2.handle mcm2 program.adoi~~

Tyme ni lah, aku nmpk aktif tuk kelab2, tibe2 jek sem4 ni bru nk aktif, slme ni ni aku x aktif pon,aku pgg jwtn tuk kelab..ni pon sbb aku nk dpt kn keje yg bagus n senang nk dpt keje kalu kite kumpol byk sijil..tp di sbbkn byk sgt jwtn ni, byk keje aku kne wt ( xpe, aku terime)..kdg2 aku aser sgt stress n
ter ‘pk nyesal dgn ape yg aku wt..biler ingt tyme sem- sem lain aku x aktf pon..aku xsebok pon..njoy je idup jd student.tp tyme cm ni.mcm2 tekanan aku dpt..konflik lg..aku x mampoo nk puas kn aty sume org, kdg2 rmy yg bengang dgn aku..kutuk2 aku blkg ( bkn nk support, kutuk lg ader, haram btol )..ckp aku mencapap sgt la ( mentg2 aku pgg jwtn publisty n multimedia tuk 4 kelab, jeles ckp jelah )...
gile sijil ( yg ni mmg btol pon, heheh )..wat2 sebok ( xpe aku terime, lantak kau lah nk ckp ape, dah ader peluang dpn mate xkn nk tolak plak, org bodoh je tolak )..


Tp biler aku g kursus pengurusan organisasi tuh, bru lah aku taw cm ne nk urus kn organisasi ni..jmpe dgn dak2 yg jd pemimpin2, sorg2 sume outspoken tyme ber ckp.aser rendh diri siot..yelah, aku pon just pgg jwtn beser, x setanding org lain yg jd presiden or mpp..adoi~~
2 mggu ni aku aser aku xde pon maser nk berehat..bgn tdo..kene settle mcm2 mende..asgmnt, program futsal n bowling plak ( Alhamdulillah 22 dah abis)..nti nk settle tuk dinner finance, pastu nk kne handle tuk badminton plak..adoi`~~
Org salu nmpk aku cm heppy n enjoy je..tp dorg x pk plak perasaan aku kat dlm ni cm ne..arah2 mcm2 keje..pd maser yg sme aku nk kene wt hal akademik lg..bgth last2 minit.ader mesyurat arah2 kn cm2 keje nk kene siapkn cepat ( nk cepat plak tuh, ingt aku ni robot ker )..xpe..aku terime lagi...sume aku settle kn secepat mungkin..aku xnk dorg slh kn aku kalu aku x wt keje, aku xnk jd ajk yg ader jwtn tp haram xwat pape pon..kdg2 tdo pon aku pk mende2 ni, sengal btol..


Kdg2 ader gk konflik dgn org lain..aku x taw la, aku mampo ber thn nk wt sume ni..aku mmg x pndy nk simpn dlm aty, kdg2 aku ter lepas perasaan geram + marah ni kt org len, msty ader yg terase ( sorry guys)..

X sbr nk mende2 ni berakhir dgn cepat... biler cuti sem nti aku nk relax plak ( looper plak, keje part tyme, adoi~~ )..
Arghhhhhhhhhh.....................................!!!

p/s : kalu maser ley undo, aku nk jd part 1 blek..duk lepak dlm bilik..wat hal masing2..x sebok lgsg, haha ( but, i think it is part of student life, hmmm )