10/6/09


uitm di hatiku???hmmm…of crse lol….


Actually, xde cter pon sal uitm nih, just nk gtw yg..aku blajar akt uitm kB, blk2 biler owg tnye aku duk uitm klntn msri dorg ckp, “ oh, uitm machang?mstilah x..aku kat uitm kB la…mklum la,aku duk uitm cwgn je..xde la owg nk pndg sgt..len al aklu uitm shah alam yg agh tuh kn…
Honestly, aku bersyukur la,aku di tempt kan cni, cz bru la, aku taw budaya owg klntn..dorg pon ok gak peh..owg luar ske pk –ve sal klntn..dulu aku cm tuh gak..but, now..aku raser klntn nih is wonderful contry pe…alah stkt xde pggng wyg je, ape la sgt….toi x kelantanese??

p/s : alah..xyh nk g pggng wyg, copy je cter kat mber, pastuh tgk kat lptop, jmt dwet..huhu…

5 comments:

Anonymous said...

erm..hargai apa yang ada depan mata..tol tak? kelantan? banyak agi tempat menarik tau..ajak r kawan2 kelantan nanti..suh dorang bawak jalan2..paling best..budu+ais=hirup..yummy2..kaw2 gitu deh..try dis at home k..haha

iss said...

budu+ais??

xkn kot..

s@R@H said...

iya..btol la..ajak ur housemate wat sama2..xtvt berkumpulan ni..wawawa

iSsMyLe said...

serius?
xkn kot..

s@R@H said...

yup..serius..huhu..try n error..hahaha