10/6/09

poser di bln syawal~~..hmmm~~~

mggu pas, aku poser dgn housemates aku, sje je nk poser..
b4 dis, aku xnah pon poser bln2 syawal2 nih, sje je la nk wat kelainan thn ni, mybe perot aku da kenyang sgt kot mkn..haha..

so, aku nk cter bkn sal aku poser, tp sal aku bkak poser,hahaha...

beser aku bkak poser kat umah, so aku pn ajak la c amin tuh g bkak poser kat tesco kb, ley thn la mknn nye, so aku pon mkn la claypot n amin pon order claypot jugak..hmmm sdp gak la..even kte org ter buke lmbt cz x dgr azan kat tesco tuh...huhu..

kire puas ati gak la..huhu...aku ni kalu bab mkn2 nih, mmg aku ske sgt..hehe...
sedap x??

p/s: claypot + bandung cincau ais-krim+ 2 big apple donut = RM10.60..mhl ke ek???

5 comments:

nanato marcello said...

emm same la kte east..
bab mkn mmg suke..haha

iSsMyLe said...

ahahha..mkn la yg best..

s@R@H said...

murah la tu..tak mahal sangat..janji kenyang..tol tak? erm..lain kali makan donut..gtau..nak jugak..huhu

iSsMyLe said...

haha, kak sarah nk gak ker?
ok lah, nti mail gtw la nk bli donut biler, mail ske mkn mnknn yg manis2 cm nih..huhu

s@R@H said...

ek? dah jadi cam orang klate..manis ni suka sangat..patutlah senyum manis aje..eh..bukan..mail bukan senyum..but..sengih..hahaha