10/9/09

Eddlee fried chicken?? ape tuh?cm KFC gak ker? sedap!





Pas kls td aku n apiz ingat nk p tgk2 baju kat bundle, koz apiz ckp ader byk baju baru, so kte org xcited giler la nk g, alih2..tutup la..adoi, kciwa toi…so, kte org g la mkn kat eddlee fried chicken, spe org klntn mybe dy tahu la restoran ni, but aku seriously, aku xtaw ape la eddlee fried chicken ni, upe nye satu restoran yg sediakn ayam grg as a main food, but I think is oklah, not bad, at least ader gak la org tmptn yg brani nk tonjolkan dlm bisnes cm ni, jgn la ingat kFC je laku based on ayam ni..ok gak la eddlee fried chicken ni, sdp n murah gak..
Spe2 yg teringin nk mkn tuh, eddlee fried chicken ni ader byk cwgn especially akt area kB la, yg aku mkn ni kt tmn splash..dkt je dgn kb mall..ley la dtg..bersih pon bersih n also HALAL…huhu..
Smpt gak ar aku snap pic kt cni,huhu..tgk lerr…

p/s : cm promoter lak aku ni, aik cm slh koz je ni, bek amik marketing,ahahha

2 comments:

s@R@H said...

bestnya..lama akak tak gi makan kat situ..huhu..slalu kak lepak ngan someone..dulu2..huhu..nanti nak ajak bebudak ni lah..jom join sama..

Anonymous said...

Terima Kasih atas sokongan anda-Eddlee Ismail